Registruokitės ir pirmieji sužinokite apie MEZON naujienas ir neriboto interneto pasiūlymus.

KĄ REIKIA ŽINOTI, JEI VĖLUOJU ATSISKAITYTI UŽ MEZON PASLAUGAS?

Paskelbta 2016-06-28

Jei vėluojate apmokėti sąskaitą:

Neapmokėjus sąskaitos per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos, el. laišku ar paprastu paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas apie susidariusią skolą. Negavę Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą iki nurodyto termino, apribosime paslaugų teikimą dėl įsiskolinimo.

SVARBU:
Jei vėluojate apmokėti sąskaitą, galite kreiptis dėl mokėjimo termino atidėjimo el. paštu info@mezon.lt arba klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16. Mokėjimas gali būti atidėtas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui nuo sąskaitos apmokėjimo termino pabaigos.

Jei sustabdytas paslaugų teikimas:

Jeigu Sutartis pasirašyta iki 2018-04-03, nesumokėjus skolos iki informaciniame pranešime nurodytos datos, paslaugų teikimas yra sustabdomas ir el.paštu ar paprastu paštu išsiunčiama priminimo pažyma.

Už priminimo pažymą/pretenziją priskaičiuojamas 1,45 € mokestis, kuris pateikiamas sąskaitoje už suteiktas paslaugas.

Apmokėjus skolą, paslaugų teikimas yra atnaujinamas (paslaugas įjungsime tą pačią dieną po Jūsų pranešimo arba banko patvirtinimo apie apmokėjimą) ir priskaičiuojamas pajungimo po skolos mokestis – 4,34 €.

Jeigu Sutartis pasirašyta nuo 2018-04-03, taikomas 6 € paslaugų teikimo atnaujinimo mokestis.

Mokesčiai pateikiamas sąskaitoje už suteiktas paslaugas. Pranešti mums apie įsiskolinimo padengimą galite el. paštu info@mezon.lt, klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 arba atvykę į MEZON klientų aptarnavimo skyrių (reikės nurodyti sumokėtos sumos dydį, mokėjimo datą ir mokėjimo vietą (banko pavadinimą).

Neapmokėjus už suteiktas paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų teikimo sustabdymo, MEZON paslaugų teikimo sutartis bus nutraukta vienašališkai ir priskaičiuotos netesybos už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą.