Registruokitės ir pirmieji sužinokite apie MEZON naujienas ir neriboto interneto pasiūlymus.

KĄ DARYTI SUGEDUS MEZON ĮRANGAI?

Paskelbta 2016-06-27

 Sugedus įrangai, kreipkitės į UAB “Mobiliųjų telefonų techninį centrą” (toliau – MTTC), gamintojų įgaliotą techninės priežiūros centrą, žemiau nurodytais kontaktais:

Vilnius:
Algirdo g. 25, d.d. 8.00 – 18.00 val.
Ozo g. 18 (p.c. OZAS, 2a., prieš “Prisma” kasas), kiekvieną dieną 10.00 – 22.00 val. (sekmadieniai 10.00-21.00 val.)

Kaunas:
Kęstučio g. 24, d.d. 9.00 – 18.00 val.
Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose), d.d. 10.00 – 19.00 val., pietų pertrauka 14.00 – 15.00.

Klaipėda:
Taikos pr. 61 (PPC Akropolis, prie “Technorama” parduotuvės), d.d. 10.00-19.00 val. pietų pertrauka 13.00-14.00.
Taikos pr. 35 / Paryžiaus komunos g. 1, d.d. 9.00 – 18.00 val., pietų pertrauka nuo 13.00 iki 14.00.

Šiauliai:
Aido g. 8 (PLC “Akropolis”) “Topo centras” patalpose. D.d. 10.00 – 19.00 val., pietų pertrauka nuo 14.00 iki 15.00.

Panevėžys:
Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas), tel. 8 45 515181, d.d. 9.00 – 19.00 val. šešt. 10.00 – 16.00 val.

Alytus:
S.Dariaus ir S.Girėno g. 6b (varlė.lt salonas), tel. 8-315-74900, d.d. 9.00-18.00, šešt. 9.00-13.00

Marijampolė:
Kauno g. 31 (varlė.lt salonas), tel. 8 679 74376, d.d. 9.00-17.00 val.

Jeigu Jūsų mieste nėra MTTC, įrangą atneškite į artimiausią MEZON saloną.

Sugedus MEZON interneto namie įrangai, skambinkite į MEZON Skambučių centrą telefonu (8 5) 216 16 16 ir registruokite gedimą.