Patikrinkite ar TV priedėlis prisijungęs prie interneto tinklo. Tai padaryti galite TV priedėlio pultelyje paspaudę “Tools ” mygtuką. Televizoriaus ekrane atsiradusiame meniu pasirinkite “Sistemos nustatymai” -> “Sistemos informacija” -> “Tinklas”. Prie užrašo “Internetas” turi būti užrašas “Prisijungta”. Jeigu šalia “Internetas” yra kitas užrašas (pvz. “Užimta”; “Neprisijungta. Patikrinkite tinklo nustatymus”) tai reiškia, kad TV priedėlis nėra prisijungęs prie MEZON tinklo.
I. Jeigu TV priedėlis neprisijungęs prie MEZON tinklo:
1. Patikrinkite ar TV priedėlis tinkamai sujungtas su MEZON WiFi modemu:
2. Jeigu įrenginiai sujungti teisingai.
Atstatykite interneto prieigos nustatymų numatytąsias reikšmes. Tai padaryti galite TV priedėlio pultelyje paspaudę „Tools“ mygtuką. Televizoriaus ekrane atsiradusiame meniu pasirinkite “Sistemos nustatymai” -> “Sistema” -> skiltyje “Interneto prieiga” pasirinkite “Atstatyti šių nustatymų numatytąsias reikšmes”. Pasirodžius užklausai “Ar tikrai norite atstatyti į pradinę būseną šios kategorijos nustatymus?” pasirinkite “Taip”. Nustatymus patvirtinkite skiltyje “Interneto prieiga” pasirinkę “Pritaikyti pakeitimus dabar”. Po patvirtinimo Jūsų priedėlis persikraus.
3. Jeigu TV priedėlio nustatymai teisingi.
Perkraukite interneto modemą ir TV priedėlį. Tai padarysite iš elektros tinklo kelioms sekundėms išjungę TV priedėlį ir MEZON WiFi modemą. Tada įjunkite įrenginius: pirmiausia į el. tinklą įjunkite MEZON modemą. Modemui prisijungus prie MEZON tinklo, į elektros tinklą įjunkite TV priedėlį. Instrukciją taip pat galite rasti https://www.mezon.lt/Internetas_TV/Kaip_valdyti/
Jeigu atlikus aukšciau aprašytus veiksmus TV paslauga vis tiek neveikia, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais tel. 8 5 216 16 16(darbo dienomis 8.00-20.00 val., poilsio ir
švenciu dienomis 10.00-16.00 val.).
II. Jeigu TV priedėlis prie MEZON tinklo prisijungęs: