Registruokitės ir pirmieji sužinokite apie MEZON naujienas ir neriboto interneto pasiūlymus.

NEVEIKIA INTERNETAS. KĄ DARYTI?

Paskelbta 2016-06-27

1.)Patikrinkite, ar šviečia galinio įrenginio maitinimo indikatorius. Jei ne – įjunkite.

2.)Paslaugos gali būti ribojamos dėl įsiskolinimo. Pasitikslinti galite MEZON savitarnoje (adresu savitarna.mezon.lt).

3.)Galbūt neveikia interneto tinklalapis prie kurio jungiatės, pabandykite prisijungti prie kito.

4.)Galiniai įrenginiai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga “užstringa”. Išjunkite naudojamą ryšio įrenginį (priklausomai nuo įrangos modelio) mygtuku arba ištraukdami iš USB ar elektros lizdo. Jeigu Jūsų turimame įrenginyje yra įdėta SIM kortelė, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal (jeigu pas Jus buvo galima jas išimti ir tai padarėte) ir įjunkite galinį įrenginį.

5.)Rekomenduojame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, vadovaujantis instrukcija bei programinę įrangą kompiuteriui/planšetei, telefonui.

6.)Jei nešviečia ryšio identifikacinė lemputė, perkelkite įrenginį į tinkamą vietą, pvz.: prie lango, kad priimtumėte geresnį signalą ir bandykite vėl.

7.)Patikrinkite ir įsitikinkite, kad esate pakankamai spartaus interneto ryšio zonoje.