Registruokitės ir pirmieji sužinokite apie MEZON naujienas ir neriboto interneto pasiūlymus.

KĄ DARYTI PRARADUS MEZON ĮRANGĄ?

Paskelbta 2016-06-27

Nedelsdami skambinkite MEZON klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 ir praneškite apie įrangos praradimą bei pateikite prašymą sustabdyti paslaugų teikimą artimiausiame MEZON prekybos salone. Paslaugų teikimo sustabdymo mokestis 7,24 EUR. Paslauga gali būti sustabdyta iki 180 kalendorinių dienų.
Jeigu įranga atsirado, kreipkitės į MEZON prekybos saloną ir parašykite prašymą ją įjungti arba prašymą galite atsiųsti el. paštu apskaita@telecentras.lt arba faksu (8 5) 204 03 96.
Jei įranga neatsirado, MEZON prekybos salone galite įsigyti kitą už pilną kainą.
Atvykę į MEZON prekybos saloną turėkite asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).