Tris kartus suvedę PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite). Taip pat, PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu 85 216 16 16 ar užsukę į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną.
SVARBU: 10 kartų iš eilės klaidingai surinkus PUK kodą, SIM kortelė visiškai užblokuojama. Jei taip nutiktų, nuvykite į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną ir įsigykite naują SIM kortelę.
Įrangos valdymo tinklalapyje Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite tris kartus jį patvirtindami. Kortelė bus blokuojama ir Jūsų bus paprašyta suvesti PUK kodą bei dukart suvesti naują (Jūsų sugalvotą) PIN kodą. Svarbu tai, kad 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nepavyks.