MEZON tinklalapyje naudojami slapukai - tai mažos rinkmenos siunčiamos į lankytojų tinklo naršyklę ir saugomos kompiuterio kietajame diske. Tobulinant svetainę fiksuojami tinklapio lankomumo duomenys, kurie parodo, kaip vyksta naudojimas tinklapiu. Ištirdamas įrašytus slapukus ir pakeitęs nustatymus, lankytojas visada gali atšaukti sutikimą naudoti slapukus.
Registruokitės ir pirmieji sužinokite apie MEZON naujienas ir neriboto interneto pasiūlymus.

D U K

– INTERNETAS

KAIP VEIKIA MEZON INTERNETAS?

MEZON – tai spartus, neribotų duomenų internetas, veikiantis LTE 4G ir Wi-Fi  technologijų pagrindu.

Internetas mieste.  LTE 4G tinklo teritorija yra suskirstoma į daug persidengiančių ryšio zonų (celių) ir kiekviena ryšio zona užtikrina MEZON interneto ryšį tam tikroje teritorijoje esančiuose pastatuose ir už jų ribų. Ryšio zonos tarpusavyje persidengia ir tokiu būdu sudaro interneto aprėpties zoną, apimančią plačią teritoriją.
Internetas namie remiasi Wi-Fi standartu paremtomis technologijomis. Ryšio perdavimo ir priėmimo įranga montuojama ant stiebų/bokštų, o pas Jus statoma išorinė priėmimo antena, nuo kurios tiesiamas kompiuterinis kabelis iki Jūsų kompiuterio ar vidinio maršruto parinktuvo.

NUO KO PRIKLAUSO MEZON INTERNETO SPARTA?

Nuo įrangos, kuria naudojatės, ryšio zonos, kurioje tuo metu esate, atstumo nuo modemo ar telefono iki mobiliojo ryšio bazinės stoties (antenos) bei prie vienos bazinės stoties prisijungusių vartotojų skaičiaus. Jei esate patalpose, svarbu ir pastatų konstrukcijos – sienų storis, stogo danga. Todėl rūsyje arba pastate su itin storomis sienomis (pvz., senamiesčiuose), ryšio signalas gali būti silpnas.

KAS YRA MEZON INTERNETAS?

MEZON – tai neribotų duomenų internetas, suteikiantis laisvę naršyti, atrasti, pažinti ir dalintis juo, kad ir kur bebūtumėte! Namuose, biure ar už jų ribų MEZON taps Jūsų nepamainomu draugu. Naudokitės kokybišku bei saugiu interneto ryšiu visame MEZON ryšio tinkle.

KAIP UŽSISAKYTI MEZON INTERNETĄ?

Tapti MEZON klientu itin paprasta ir lengva. Neribotų duomenų interneto MEZON paslaugas galite užsisakyti užpildę elektroninę formą arba visuose MEZON klientų aptarnavimo salonuose ir partnerių prekybos vietose. MEZON prekybos vietų sąrašą rasite čia.

Jei užsakymą užregistravote internetu, per vieną darbo dieną susisieksime Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu ir informuosime apie užsakymo vykdymo eigą.

Patikslinti užsakymą arba jį atšaukti galite paskambinę klientų aptarnavimo tel. 852161616 arba atvykę į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną.

KOKIA ĮRANGA REIKALINGA NORINT NAUDOTIS MEZON INTERNETU?

Norint naudotis MEZON internetu mieste Jums tereikia MEZON belaidžio ryšio įrangos ir tinkamo kompiuterio. Priklausomai nuo naudojamos įrangos MEZON internetu galite naudotis ir per išmanųjį telefoną ar planšetę.
Įdiegti MEZON modemą / ryšį galėsite greičiau nei per vieną minutę! Apie tai, kaip įdiegti MEZON modemą / ryšį, skaitykite vartotojo vadove, kuris buvo pateiktas kartu su įranga. Vartotojo vadovus ir tvarkykles kompiuteriui rasite čia.

Ryšio įranga MEZON internetui namie parenkama priklausomai nuo techninių galimybių ir įdiegimo sprendimų.

KOKIAM LAIKOTARPIUI SUTEIKIAMA GARANTIJA RYŠIO ĮRANGAI?

Garantinis aptarnavimas suteikiamas 24 mėn. laikotarpiui nuo įrangos įsigijimo dienos.

AR MANO TURIMAS ĮRENGINYS PALAIKO 4G LTE RYŠĮ? AR GALIU NAUDOTI SAVO TURIMĄ, NE MEZON, MOBILIOJO INTERNETO (LTE) MODEMĄ?

Patikrinkite savo turimo įrenginio techninę specifikaciją, ar joje yra nurodyta, kad šis įrenginys yra pritaikytas dirbti TDD-LTE Band 40 dažnių juostoje (2300MHz~2400 MHz).

AR SIM KORTELĖ AKTYVUOTA?

Įdėkite SIM kortelę į galinį įrenginį ir stebėkite ryšio identifikatorius (turi šviesti atitinkamos indikacinės lemputės). Taip pat tai visada galite sužinoti paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu ar užsukę į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių.

KĄ DARYTI, JEI NEŽINAU AR PAMIRŠAU SAVO PIN/PUK KODĄ?

Tris kartus suvedę PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite). Taip pat, PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu 85 216 16 16 ar užsukę į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną.
SVARBU: 10 kartų iš eilės klaidingai surinkus PUK kodą, SIM kortelė visiškai užblokuojama. Jei taip nutiktų, nuvykite į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną ir įsigykite naują SIM kortelę.

Įrangos valdymo tinklalapyje Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite tris kartus jį patvirtindami. Kortelė bus blokuojama ir Jūsų bus paprašyta suvesti PUK kodą bei dukart suvesti naują (Jūsų sugalvotą) PIN kodą. Svarbu tai, kad 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nepavyks.

KĄ DARYTI PRARADUS MEZON ĮRANGĄ?

Nedelsdami skambinkite MEZON klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 ir praneškite apie įrangos praradimą bei pateikite prašymą sustabdyti paslaugų teikimą artimiausiame MEZON prekybos salone. Paslaugų teikimo sustabdymo mokestis 7,24 EUR. Paslauga gali būti sustabdyta iki 180 kalendorinių dienų.
Jeigu įranga atsirado, kreipkitės į MEZON prekybos saloną ir parašykite prašymą ją įjungti arba prašymą galite atsiųsti el. paštu apskaita@telecentras.lt arba faksu (8 5) 204 03 96.
Jei įranga neatsirado, MEZON prekybos salone galite įsigyti kitą už pilną kainą.
Atvykę į MEZON prekybos saloną turėkite asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

NAUDOJAMAS ĮRENGINYS PRIRIŠTAS PRIE KITO TINKLO. KAIP ATRIŠTI ĮRENGINĮ, KAD BŪTŲ GALIMA NAUDOTIS MEZON RYŠIU?

Kreipkitės į to tinklo operatorių – jis suteiks informaciją apie atrišimą.

NEVEIKIA INTERNETAS. KĄ DARYTI?

1.)Patikrinkite, ar šviečia galinio įrenginio maitinimo indikatorius. Jei ne – įjunkite.

2.)Paslaugos gali būti ribojamos dėl įsiskolinimo. Pasitikslinti galite MEZON savitarnoje (adresu savitarna.mezon.lt).

3.)Galbūt neveikia interneto tinklalapis prie kurio jungiatės, pabandykite prisijungti prie kito.

4.)Galiniai įrenginiai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga “užstringa”. Išjunkite naudojamą ryšio įrenginį (priklausomai nuo įrangos modelio) mygtuku arba ištraukdami iš USB ar elektros lizdo. Jeigu Jūsų turimame įrenginyje yra įdėta SIM kortelė, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal (jeigu pas Jus buvo galima jas išimti ir tai padarėte) ir įjunkite galinį įrenginį.

5.)Rekomenduojame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, vadovaujantis instrukcija bei programinę įrangą kompiuteriui/planšetei, telefonui.

6.)Jei nešviečia ryšio identifikacinė lemputė, perkelkite įrenginį į tinkamą vietą, pvz.: prie lango, kad priimtumėte geresnį signalą ir bandykite vėl.

7.)Patikrinkite ir įsitikinkite, kad esate pakankamai spartaus interneto ryšio zonoje.

KAIP ĮJUNGTI/IŠJUNGTI PIN KODO REIKALAVIMO FUNKCIJĄ? KAIP PAKEISTI PIN KODĄ?

Prisijunkite prie įrangos valdymo puslapio. Eikite į viršutinio Meniu punktą “Nustatymai” ir iš kairėje pusėje esančio Meniu rinkitės >  Sauga >PIN kodo valdymas.

Norint įjungti PIN kodo reikalavimą, reikia įrašyti PIN kodą ir paspausti Taikyti.

Kai PIN kodo tikrinimas įjungtas, PIN kodą galima pakeisti arba išjungti. Norint išjungti, reikia suvesti PIN kodą ir paspausti Taikyti.

Norint pakeisti PIN kodą, reikia įrašyti seną PIN kodą ir du kartus naują bei paspausti Taikyti

KĄ DARYTI SUGEDUS MEZON ĮRANGAI?

 Sugedus įrangai, kreipkitės į UAB “Mobiliųjų telefonų techninį centrą” (toliau – MTTC), gamintojų įgaliotą techninės priežiūros centrą, žemiau nurodytais kontaktais:

Vilnius:
Algirdo g. 25, d.d. 8.00 – 18.00 val.
Ozo g. 18 (p.c. OZAS, 2a., prieš “Prisma” kasas), kiekvieną dieną 10.00 – 22.00 val. (sekmadieniai 10.00-21.00 val.)

Kaunas:
Kęstučio g. 24, d.d. 9.00 – 18.00 val.
Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose), d.d. 10.00 – 19.00 val., pietų pertrauka 14.00 – 15.00.

Klaipėda:
Taikos pr. 61 (PPC Akropolis, prie “Technorama” parduotuvės), d.d. 10.00-19.00 val. pietų pertrauka 13.00-14.00.
Taikos pr. 35 / Paryžiaus komunos g. 1, d.d. 9.00 – 18.00 val., pietų pertrauka nuo 13.00 iki 14.00.

Šiauliai:
Aido g. 8 (PLC “Akropolis”) “Topo centras” patalpose. D.d. 10.00 – 19.00 val., pietų pertrauka nuo 14.00 iki 15.00.

Panevėžys:
Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas), tel. 8 45 515181, d.d. 9.00 – 19.00 val. šešt. 10.00 – 16.00 val.

Alytus:
S.Dariaus ir S.Girėno g. 6b (varlė.lt salonas), tel. 8-315-74900, d.d. 9.00-18.00, šešt. 9.00-13.00

Marijampolė:
Kauno g. 31 (varlė.lt salonas), tel. 8 679 74376, d.d. 9.00-17.00 val.

Jeigu Jūsų mieste nėra MTTC, įrangą atneškite į artimiausią MEZON saloną.

Sugedus MEZON interneto namie įrangai, skambinkite į MEZON Skambučių centrą telefonu (8 5) 216 16 16 ir registruokite gedimą.

KUR RASTI PRISIJUNGIMO PRIE BELAIDŽIO (WI-FI) INTERNETO SLAPTAŽODĮ?

MEZON galinės įrangos belaidžio ryšio kanalas yra apsaugotas slaptažodžiu, kurį sužinosite perskaitę lipduką, priklijuotą ant maršrutizatoriaus korpuso.

KAIP PAKEISTI NAMŲ BELAIDŽIO (WI-FI) INTERNETO SLAPTAŽODĮ IR KITUS NUSTATYMUS?

Pasikeisti slaptažodį ir atlikti kitus nustatymus galite prisijungę prie interneto laidu ir atlikę nurodytus veiksmus turimos įrangos instrukcijoje.

KĄ DARYTI, JEIGU ATSIJUNGINĖJA WIFI INTERNETO RYŠYS?

Wi-Fi ryšiui teikti naudojamas dažnio diapazonas yra padalintas į atskirus kanalus. Šių kanalų apkrovimas yra nevienodas – vieni kanalai yra labiau užimti nei kiti. Todėl tikėtina, kad pakeitus naudojamą kanalą į kitą, mažiau užimtą, jūsų naudojamo Wi-Fi ryšio kokybė pagerės.

Jeigu naudojatės YZI IMW-C920W maršrutizatoriumi, atlikite šiuos veiksmus.

Jeigu naudojatės CPE SWC 9200 Seowon maršrutizatoriumi, atlikite šiuos veiksmus.

Jeigu naudojatės 4G LTE įrenginiais MiFi E5573 arba CPE B315, atlikite šiuos veiksmus.

KAIP SUŽINOTI, KUR VEIKIA MEZON?

Sužinoti, kur veikia MEZON, galite apsilankę skiltyje “Kur veikia“. Įvedę konkretų adresą, MEZON aprėpties žemėlapyje matysite, ar MEZON ryšys veikia Jus dominančioje vietovėje. Jeigu MEZON ryšys nurodytame taške dar neveikia, žemėlapyje atsiradusioje formoje galite palikti savo el. pašto adresą ir, kai tik ryšys nurodytu adresu atsiras, apie tai Jus informuosime el. paštu.

AR MEZON GALIMA NAUDOTIS UŽSIENYJE?

Interneto MEZON paslauga užsienyje kol kas nėra teikiama.

– SUTARTYS

AR GALIU PERLEISTI SUTARTĮ KITAM ASMENIUI?

MEZON paslaugų sutartį galite perrašyti kito kliento vardu. Perrašant sutartį kito kliento vardu yra taikomas 5,79 € mokestis sutarties perleidėjui.

Perrašant sutartį kito asmens vardu turi dalyvauti abi šalys, ir tą padaryti galima bet kuriame MEZON salone. Ten parašomas prašymas dėl paslaugų vardinio pakeitimo ir pateikiami dokumentai, patvirtinantys asmens tapatybę.

Jei esate privatus asmuo, paslaugas perleisti galite tik privačiam pilnamečiam asmeniui, neįsiskolinusiam Bendrovei ar trečiosioms šalims. Perėmusiam paslaugas asmeniui perleidžiami visi ankstesnio paslaugos naudotojo buvę įsipareigojimai ir teisės.

AR SUTARTINIUS DOKUMENTUS PASIRAŠYTI GALI KITAS, PVZ. NE PASLAUGĄ UŽSAKĘS ASMUO ARBA NE GYVENAMOSIOS VIETOS SAVININKAS?

Sutartis pasirašyti gali bet kuris asmuo, turintis gyvenamosios vietos, kurioje bus įdiegiama paslauga, savininko įgaliojimą, patvirtintą notaro. Neturint įgaliojimo, dokumentus gali pasirašyti tik paslaugą užsakęs asmuo.

AR GALIU LAIKINAI SUSTABDYTI MEZON INTERNETO PASLAUGŲ TEIKIMĄ?

Laikinai sustabdyti MEZON interneto paslaugų teikimą galima iki 180 dienų laikotarpiui per vienerius sutarties galiojimo metus. Esant terminuotai sutarčiai, terminas automatiškai pratęsiamas laikotarpiui, kuriam buvo sustabdytas MEZON interneto paslaugų teikimas. Vienkartinis mokestis už paslaugos sustabdymą – 7,24 € (mokestis už laikiną paslaugos atjungimą bus įtrauktas į to mėnesio, kurį buvo atjungta paslauga, suteiktų paslaugų sąskaitą).

Pratęsti laikino atjungimo negalima, nes laikinai atjungti paslaugą galima tik vieną kartą per kalendorinius metus.

KUR GALIU NUTRAUKTI MEZON SUTARTĮ?

MEZON prekybos vietos, į kurias galima grąžinti MEZON įrangą, nutraukiant sutartį per 14 kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos:
Vilniuje:
Sausio 13-osios g. 10;
Ozo g. 25, Briuselio al., Akropolis;
Upės g. 9, III a., VCUP.

Kaune:
Vaižganto g. 13;
K. Mindaugo pr. 49, Gedimino a., Akropolis;
Savanorių pr. 346, PC SAVAS.

Klaipėdoje:
Taikos pr. 141, PC BIG2;
Taikos pr. 61, Akropolis.

Panevėžyje:
Laisvės a. 26;
Savitiškio g. 61, PC RYO.

Šiauliuose:
Tilžės g. 157;
Aido g. 8, Akropolis.

Alytuje:
Pulko g. 12A.

AR GALIU PASIKEISTI MEZON INTERNETO PLANĄ?

Interneto MEZON paslaugų terminuotų sutarčių planų keitimai galimi tik į didesnio standartinio abonentinio mokesčio planą. Plano keitimo atveju minimalaus naudojimosi paslaugomis laikotarpis lieka tas pats. Toks keitimas yra nemokamas. Interneto MEZON paslaugos terminuotų sutarčių planų keitimai į mažesnio abonentinio mokesčio planą negalimi.

Jei keičiate interneto MEZON paslaugos neterminuotos sutarties planą į mažesnio abonentinio mokesčio neterminuotos sutarties planą, taikomas 7,82 € paslaugos keitimo mokestis, tuo tarpu sutartį pratęsus bent 12 mėnesių, keitimas yra nemokamas.

Keičiant interneto MEZON paslaugos neterminuotos sutarties planą į didesnio abonentinio mokesčio neterminuotos sutarties planą keitimas nemokamas. Pakeitus planą anksčiau turėtos/taikytos nuolaidos netaikomos.

KĄ DARYTI, JEI KYLA PAPILDOMŲ KLAUSIMŲ DĖL SUTARTIES SĄLYGŲ?

Kilus klausimams su mumis galite susisiekti el. paštu info@mezon.lt arba tel. 8 5 216 16 16 (fiziniams asmenims), 8 5 244 45 55 (verslo klientams) (darbo dienomis 8.00-20.00 val., poilsio ir švenčių dienomis 10.00-16.00 val.) arba ateiti į klientų aptarnavimo saloną.

Nepavykus susitarti, prašome pateikti raštišką pretenziją. Aiškinsimės situaciją ir atsakysime kaip įmanoma greičiau. Sprendžiant sudėtingesnius atvejus galime užtrukti iki 14 dienų. Jei mūsų siūlomas taikus ginčo sprendimo būdas Jums nebus priimtinas, galite kreipti į Ryšių reguliavimo tarnybą arba į teismą. Ryšių reguliavimo tarnybos kontaktai: adresas – Mortos g. 14, Vilnius LT-03219, www.rrt.lt.

KOKIAS SUTARTIS PASIRAŠO KLIENTAI?

Telecentro elektroninių ryšių paslaugos (interneto paslauga MEZON) teikiamos pagal LR Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2005-12-23 įsakymu Nr.1V-1160 (2011-11-07 įsakymo Nr.1V-1085 redakcija) patvirtintas Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisykles (toliau – Taisyklės).

Sutartis yra Tipinė ir pagal Taisyklių 14 punktą teikiama LR Ryšių reguliavimo tarnybai ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų nuo jos įsigaliojimo ir taikymo pradžios. Taigi, ši sutartis yra suderinta su LR Ryšių reguliavimo tarnyba.

Telecentro Tipinė sutartis, taikoma visiems asmenims, kurie kreipiasi į Telecentrą dėl jos sudarymo, neišskiriant ir nediskriminuojant nei vieno asmens. Pagal sudarymo būdą, Telecentro interneto paslaugos MEZON sutartis yra sudaroma prisijungimo būdu (Civilinio kodekso 6.160 str. 2 d.), o ne derybų būdu.

– SĄSKAITOS IR MOKĖJIMAI

KOKIAIS BŪDAIS PATEIKIAMOS SĄSKAITOS UŽ MEZON PASLAUGAS?

MEZON savitarnos svetainėje. Iki einamojo mėnesio 10 d. el. paštu siunčiamas pranešimas apie MEZON savitarnos svetainėje naujai patalpintą sąskaitą. MEZON savitarnoje galite peržiūrėti ir apmokėti sąskaitas.

 • Paštu. Klientams, pasirinkusiems popierines sąskaitas, yra taikomas 0,87 €/mėn. mėnesinis mokestis. Atsisakyti popierinių sąskaitų galite MEZON savitarnos svetainėje.

• Užsisakius per UAB “Viena sąskaita”.

 SVARBU: 
• Sąskaitas prašome apmokėti iki jose nurodytos datos,
• Informacija apie sąskaitas teikiama klientų aptarnavimo telefonu ( 8 5) 216 16 16 arba el.paštu info@mezon.lt.

KAIP GALIU APMOKĖTI SĄSKAITAS UŽ MEZON PASLAUGAS?

MEZON savitarnos svetainėje. Sąskaitas galite apmokėti pasirinkę “Peržiūrėti/Mokėti”. Pasirinkite savo banką ir atlikite mokėjimą.

• El. bankininkystėje. Pasirinkus “Įmokos ir mokesčiai” ir įvedus įmokos kodą 2528. Pavedimo laukelyje “Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje” nurodykite savo mokėtojo kodą.

Mokant iš užsienio sąskaitos prašome nurodyti valiutinę Telecentro sąskaitą:
AB SEB bankas, SWIFT: CBVI LT 2X, LT16 7044 0600 0111 6280
Banko pavedimu. Pavedimo laukelyje “Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje” nurodykite savo mokėtojo kodą.
AB Danske bankas LT70 7400 0326 0992 3810
AB DNB bankas LT53 4010 0424 0001 0482
AB Nordea bankas LT51 2140 0300 0210 5763
AB SEB bankas LT57 7044 0600 0558 8212
AB Swedbankas LT53 7300 0100 7685 6858
AB Šiaulių bankas LT187180300017467900
 • Grynaisiais pinigais galite atsiskaityti:
  • Maxima prekybos centruose,
  • Loterijos “Perlas” terminaluose,
  • Mažmeninės prekybos centruose “R-Kiosk”,
  • “Lietuvos spauda” ir “Spauda” kioskuose,
  • “Lietuvos pašto” skyriuose,
  • Bankuose.
Atsiskaitydami už paslaugas, su savimi turėkite apmokėjimo kvitą su brūkšniniu kodu.

KĄ REIKIA ŽINOTI, JEI VĖLUOJU ATSISKAITYTI UŽ MEZON PASLAUGAS?

Jei vėluojate apmokėti sąskaitą:

Neapmokėjus sąskaitos per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos, el. laišku ar paprastu paštu yra siunčiamas informacinis pranešimas apie susidariusią skolą. Negavę Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą iki nurodyto termino, apribosime paslaugų teikimą dėl įsiskolinimo.

SVARBU:
Jei vėluojate apmokėti sąskaitą, galite kreiptis dėl mokėjimo termino atidėjimo el. paštu info@mezon.lt arba klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16. Mokėjimas gali būti atidėtas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui nuo sąskaitos apmokėjimo termino pabaigos.

Jei sustabdytas paslaugų teikimas:

Nesumokėjus skolos iki informaciniame pranešime nurodytos datos, paslaugų teikimas yra sustabdomas ir el.paštu ar paprastu paštu išsiunčiama priminimo pažyma.

Už priminimo pažymą/pretenziją priskaičiuojamas 1,45 EUR mokestis, kuris pateikiamas sąskaitoje už suteiktas paslaugas.

Apmokėjus skolą, paslaugų teikimas yra atnaujinamas (paslaugas įjungsime tą pačią dieną po Jūsų pranešimo arba banko patvirtinimo apie apmokėjimą) ir priskaičiuojamas pajungimo po skolos mokestis – 4,34 EUR. Mokestis pateikiamas sąskaitoje už suteiktas paslaugas. Pranešti mums apie įsiskolinimo padengimą galite el. paštu info@mezon.lt, klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 arba atvykę į MEZON klientų aptarnavimo skyrių (reikės nurodyti sumokėtos sumos dydį, mokėjimo datą ir mokėjimo vietą (banko pavadinimą).

Neapmokėjus už suteiktas paslaugas per 30 kalendorinių dienų nuo paslaugų teikimo sustabdymo, MEZON paslaugų teikimo sutartis bus nutraukta vienašališkai ir priskaičiuotos netesybos už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą.

KAS YRA 8,90 € SUTARTIES ADMINISTRAVIMO MOKESTIS IR KADA JIS YRA TAIKOMAS?

Sutarties administravimo mokestis taikomas, kai Jūs atsisakote paslaugų ir grąžinate įrangą per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos. Šiuo atveju turite grąžinti įrangą (ji turi būti kokybiška, su pakuote, mechaniškai ar programiškai nepažeista, nesugadinta) ir sumokėti 8,90 € sutarties administravimo mokestį, taip pat papildomus mokesčius, jei tokie buvo priskaičiuoti (pvz., pažeidus įrangą).

Atsisakius MEZON interneto paslaugų ir grąžinus įrangą per 3 (tris) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos, 8,90 € sutarties administravimo mokestis neskaičiuojamas. Šiuo pasiūlymu galite pasinaudoti tik vieną kartą ir tik MEZON prekybos vietose.

KOKIE MOKESČIAI TAIKOMI LAIKU NEATSISKAIČIUS UŽ PASLAUGAS?

Taikomas 1,45 € priminimo pažymos/pretenzijos siuntimo mokestis bei 4,34 € pajungimo po skolos mokestis.

KADA REIKIA MOKĖTI UŽ NAUJAI ĮDIEGTAS PASLAUGAS?

Nei sudarant sutartį MEZON prekybos salone, nei diegiant paslaugą mokėti už jas nereikia. Visi mokesčiai už įrangą bei jos įdiegimą pateikiami kitą mėnesį paštu arba savitarnoje.

– SAVITARNA

KAIP TAPTI MEZON SAVITARNOS VARTOTOJU?

Norint tapti MEZON savitarnos vartotoju pirmiausia reikia atlikti registraciją su sutartyje nurodytu prisijungimo vardu bei slaptažodžiu.Tai galite padaryti MEZON savitarnos svetainėje. Jei nežinote savo prisijungimo vardo bei slaptažodžio – kreipkitės klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 arba elektroniniu paštu  info@mezon.lt.

KOKIE YRA MEZON SAVITARNOS SVETAINĖS PRIVALUMAI?

MEZON savitarnos svetainė padės Jums patogiai valdyti keletą svarbių interneto paslaugų:

• Sąskaitų tvarkymas: spausdinimas ir apmokėjimas;
• Einamojo mėnesio sąskaitos bei išnaudotų duomenų kiekio stebėjimas (tik planams su apribojimais) – labai aktuali informacija, jei norite kontroliuoti savo išlaidas;
• Paslaugų išklotinės;
• Informacija apie vykstančias akcijas ir išskirtinius pasiūlymus;
• Papildomų paslaugų užsakymas.

KĄ DARYTI, JEI PAMIRŠAU PRISIJUNGIMO PRIE SAVITARNOS DUOMENIS?

Prisijungimo prie savitarnos lange spauskite “Pamiršau slaptažodį”. Elektroniniu paštu, kuris yra nurodytas Jūsų savitarnos svetainėje, bus išsiųsta prisijungimo nuoroda, kurios pagalba galėsite pasikeisti savo pamirštą slaptažodį.

– INSTRUKCIJOS

TV PRIEDELIO PRIJUNGIMAS

1 žingsnis
Prijunkite MEZON WiFi stacionarų modemą prie MEZON interneto.

Įjunkite MEZON WiFi stacionarų modemą į elektros tinklą ir prijunkite jį prie interneto tinklo. Kad interneto ryšio signalas būtų stipresnis, MEZON WiFi stacionarų modemą pastatykite ant palangės. Informaciją apie MEZON WiFi stacionaraus modemo prijungimą prie interneto tinklo skaitykite instrukcijoje, kurią rasite modemo pakuotėje.

2 žingsnis
Prijunkite TV priedėlį prie MEZON WiFi stacionaraus modemo.

MEZON WiFi stacionaraus modemo pakuotėje esančiu interneto kabeliu (“Ethernet”) sujunkite internetinės televizijos priedėlį ir modemą, kaip pavaizduota įrangos sujungimo schemoje.

3 žingsnis
Prijunkite TV priedėlį prie televizoriaus.

TV priedėlį ir televizorių būtina sujungti HDMI kabeliu

4 žingsnis.
Įjunkite TV priedėlį į elektros tinklą.

Sujungę visus kabelius, įjunkite TV priedėlį į elektros tinklą. Prieš įjungdami TV priedėlio maitinimą įsitikinkite, kad MEZON WiFi stacionarus modemas įjungtas ir jo indikatoriai šviečia atitinkamai:
Maitinimo indikatorius – šviečia;
Tinklo režimo indikatorius – šviečia žydra spalva.

Jeigu modemas buvo išjungtas ir indikatoriai nešviečia, visų pirma įjunkite modemą ir palaukite, kol pradės šviesti indikatoriai. Užsidegus indikatoriams įjunkite TV priedėlį į elektros tinklą.

Įjungus IPTV priedėlį pirmą kartą, įrenginys gali pradėti programinės įrangos atnaujinimą. Programinės įrangos atnaujinimo metu televizoriaus ekrane bus rodoma su atnaujinimu susijusi informacija – atnaujinimo progreso juosta. Programinės įrangos atnaujinimas gali trukti iki dešimties minučių. Kai atnaujinimo procesas pasibaigs, TV priedėlis automatiškai persikraus.

SVARBU. Jokiu būdu neatjunkite įrenginio iš elektros bei interneto tinklo kol programinės įrangos atnaujinimas nebus baigtas.

Jeigu įjungę televizorių nematote vaizdo, pasirinkite tinkamą vaizdo įvesties režimą. Tai padaryti galite vadovaudamiesi televizoriaus instrukcija – TV nuotolinio valdymo pultu (dažniausiai – mygtuku “SOURCE” arba “INPUT”) pasirinkite vaizdo HDMI šaltinį. Jeigu televizoriaus meniu atsiras HDMI sąrašas, pasirinkite jungtį, kurią naudojate televizoriui ir priedėlio sujungimui (jei HDMI kabelį įjungėte į “HDMI 2” jungtį, televizoriaus ekrane taip pat pasirinkite “HDMI 2”).

INTERNETO ĮRANGA

Įrangos naudojimo instrukcijas, tvarkykles ir technines specifikacijas rasite čia.

– TELEVIZIJA

KĄ DARYTI, JEIGU ĮJUNGUS TELEVIZORIŲ NĖRA VAIZDO AR MATOTE JUODĄ EKRANĄ ?

Patikrinkite, ar nustatytas tinkamas vaizdo šaltinis (vaizdo ivesties režimas).

Vadovaudamiesi televizoriaus instrukcija, pasirinkite HDMI vaizdo šaltini. TV nuotolinio valdymo pultelyje šaltinis dažniausiai nustatomas mygtuku SOURCE arba INPUT. Jeigu
renkantis šaltini televizoriaus meniu atsiras HDMI jungciu sarašas, pasirinkite jungti, kuria naudojate televizoriaus ir priedelio sujungimui (pvz., jei HDMI kabeli ijungete i HDMI 2 lizda, televizoriaus ekrane taip pat pasirinkite HDMI 2).

Patikrinkite ar yra ijungtas TV priedelis.
Priedeli galite ijungti/išjungti TV priedelio pultelyje paspaudę “Power” mygtuką   mygtukas.

lentele

KĄ DARYTI, JEIGU MATOTE PRANEŠIMĄ “KOL KAS NĖRA JOKIŲ PALEISTŲ PVR KLIENTŲ”, “PASLAUGA NEPASIEKIAMA”?

Patikrinkite ar TV priedelis prisijungęs prie interneto tinklo. Tai padaryti galite TV priedelio pultelyje paspaudę “Home” mygtuką. Televizoriaus ekrane atsiradusiame meniu pasirinkite “Išjungimas” -> “Sistemos nustatymai” -> “Sistemos info” -> “Tinklas”. Prie užrašo “Internetas” turi buti užrašas “Prisijungta”. Jeigu šalia “Internetas” yra kitas užrašas (pvz. “Užimta”;
“Neprisijungta. Patikrinkite tinklo nustatymus”) tai reiškia, kad TV priedelis nėra prisijungęs prie MEZON tinklo.

I. Jeigu TV priedelis neprisijungęs prie MEZON tinklo:

1. Patikrinkite ar TV priedelis tinkamai sujungtas su MEZON WiFi modemu:

shema

2. Jeigu įrenginiai sujungti teisingai. Atstatykite interneto prieigos nustatymų numatytąsias reikšmes. Tai padaryti galite TV priedelio pultelyje paspaudę „Home“ mygtuką. Televizoriaus ekrane atsiradusiame meniu pasirinkite “Išjungimas” -> “Sistemos nustatymai” -> “Sistema” -> skiltyje “Interneto prieiga” pasirinkite “Atstatyti šių nustatymų numatytąsias reikšmes”. Pasirodžius užklausai “Ar tikrai norite atstatyti į pradinę būseną šios kategorijos nustatymus?” pasirinkite “Taip”. Nustatymus patvirtinkite skiltyje “Interneto prieiga” pasirinkę “Pritaikyti dabar”. Po patvirtinimo Jūsų priedelis persikraus.

3. Jeigu TV priedėlio nustatymai teisingi. Perkraukite interneto modemą ir TV priedelį. Tai padarysite iš elektros tinklo kelioms sekundems išjungę TV priedelį ir MEZON WiFi modemą. Tada įjunkite įrenginius: pirmiausia į el. tinklą įjunkite MEZON modemą. Modemui prisijungus prie MEZON tinklo, į elektros tinklą įjunkite TV priedelį. Instrukciją taip pat galite rasti http://www.mezon.lt/Internetas_TV/Kaip_valdyti/

Jeigu atlikus aukšciau aprašytus veiksmus TV paslauga vis tiek neveikia, susisiekite su musu klientu aptarnavimo specialistais tel. 8 5 216 16 16(darbo dienomis 8.00-20.00 val., poilsio ir
švenciu dienomis 10.00-16.00 val.).

II. Jeigu TV priedėlis prie MEZON tinklo prisijungęs:  

1. Perkraukite MEZON interneto modemą ir TV priedėlį. Iš elektros tinklo išjunkite TV priedėlį ir MEZON modemą. Tada vadovaudamiesi TV priedėlio ir MEZON modemo sujungimo instrukcija įjunkite įrenginius. Pirmiausiai į el. tinklą įjunkite MEZON modemą. Modemui prisijungus prie MEZON tinklo, į elektros tinklą įjunkite TV priedėlį.
Jeigu atlikus aukščiau aprašytus veiksmus TV paslauga neveikia susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais tel. 8 5 216 16 16 (darbo dienomis 8.00-20.00 val., poilsio ir švenčių dienomis 10.00-16.00 val.).

KĄ DARYTI, JEIGU PIRMĄ KARTĄ ĮJUNGUS ĮRANGĄ PRAŠOMA SUKONFIGŪRUOTI IMTUVO PARAMETRUS?

Jeigu matote “Sveikiname prisijungus…Prašome sukonfigūruoti pagrindinius Jūsų imtuvo nustatymus”, spauskite “OK” , toliau TV nuotolinio valdymo pultelyje “Back” mygtuką ir taip pateksite į pagrindinį meniu.

KAIP PATIKRINTI PRIE IPTV IMTUVO PARAMETRUS?

TV nuotolinio valdymo pultelyje paspaudus “Home” mygtuką pasirinkite  “Išjungimas”-> Sistemos nustatymai-> Sistemos info -> Tinklas. Čia galėsite patikrinti: ar priedėlis gauna IP adresus; ar yra prisijungęs prie interneto; koks įrangos MAC adresas, bei kitus parametrus.

KĄ DARYTI, JEIGU TRŪKINĖJA VAIZDAS?

Patikrinkite ar imtuvo parametruose aktyvuotas laidinis interneto prievadas. – Tai padaryti galite TV imtuvo priedėlio pultelyje paspaudę “Home” mygtuką. Televizoriaus ekrane atsiradusiame meniu pasirinkite “Išjungimas” -> “Sistemos nustatymai” -> “Sistema” -> skiltyje “Interneto prieiga” -> pažymėkite varnele “Įjungti interneto tinklą”, pažymėkite “X” – “Įjungti belaidį tinklą”. Nustatymus patvirtinkite skiltyje “Interneto prieiga” pasirinkę “Pritaikyti dabar”. Po patvirtinimo Jūsų priedėlis persikraus.

KĄ DARYTI, JEIGU ŽIŪRINT TELEVIZIJĄ EKRANE PASIRODO RAUDONI DRYŽIAI ARBA IŠSIDERINA TRANSLIACIJOS SPALVOS (PVZ. MĖLYNAS VAIZDAS)?

Atstatyti transliacijos spalvas galite dviem būdais:

1. TV priedėlio pultelyje paspausti transliacijos prasukimo (►►) arba atsukimo (◄◄) mygtuką.
2. Perjungti į kitą kanalą ir vėl grižti į žiūretą kanalą.

– TECHNINĖ PAGALBA NUOTOLINIU BŪDU

TECHNINĖ PAGALBA NUOTOLINIU BŪDU

Nemaža dalis kompiuterių gedimų gali būti išsprendžiama nuotoliniu būdu. Tai yra patogus, greitas ir saugus būdas susitvarkyti su iškilusiomis IT problemomis. Techninė pagalba teikiama gavus kliento sutikimą/leidimą jungtis MEZON darbuotojui (ar IT specialistui) nuotoliniu būdu prie kliento kompiuterio.

Norėdami pasinaudoti šia galimybe atlikite žemiau išvardintus veiksmus :

  1. Pažymėkite, kad sutinkate, jog MEZON darbuotojas nuotoliniu būdu prisijungtų prie kompiuterinės įrangos, ir padėtų išspręsti problemą:
  2. Atsisiųskite nuotolinio aptarnavimo programą https://get.teamviewer.com/34ec6vk .
  3. Paspauskite atsisiųstą ikonėlę TeamViewerQS.exe / /
  4. Paspauskite mygtuką “Priimti”/ “Accept”
    techn_pagalba
  5. Pasakykite MEZON darbuotojui sugeneruotus prisijungimo duomenis “Jūsų ID” ir “Slaptažodis”.techn_pagalba_team
  6. MEZON darbuotojui atlikus reikiamus veiksmus, išjunkite programą.