1. Kaip veikia MEZON internetas?

MEZON – tai spartus, neribotų duomenų internetas, veikiantis WiMAX, Wi-Fi bei LTE technologijų pagrindu.

Internetas mieste. WiMAX bei LTE tinklo teritorija yra suskirstoma į daug persidengiančių ryšio zonų (celių) ir kiekviena ryšio zona užtikrina MEZON interneto ryšį tam tikroje teritorijoje esančiuose pastatuose ir už jų ribų. Ryšio zonos tarpusavyje persidengia ir tokiu būdu sudaro interneto aprėpties zoną, apimančią plačią teritoriją.
Internetas namie
remiasi Wi-Fi standartu paremtomis technologijomis. Ryšio perdavimo ir priėmimo įranga montuojama ant stiebų/bokštų, o pas Jus statoma išorinė priėmimo antena, nuo kurios tiesiamas kompiuterinis kabelis iki Jūsų kompiuterio ar vidinio maršruto parinktuvo.

2. Kas yra WiMAX?

WiMAX (Worldwide Interoperability for Microwave Access) – tai belaidžio ryšio technologija, suteikianti vartotojui didelę interneto spartą ir galimybę kokybišku interneto ryšiu naudotis už namų ar biuro ribų.

WiMAX technologija yra paremta IEEE 802.16 standartu. Šis standartas užtikrina tai, kad įvairių gamintojų WiMAX tinklo įranga būtų suderinama tarpusavyje ir taip būtų užtikrinama ryšio kokybė bei pastovus minimalus ir maksimalus duomenų siuntimo bei perdavimo greitis. Standartas yra atviras – kuriant šį standartą patirtimi dalinosi didžiausi pasaulyje informacijos technologijų plėtotojai.

3. Nuo ko priklauso MEZON interneto sparta?

Nuo įrangos, kuria naudojatės, ryšio zonos, kurioje tuo metu esate, atstumo nuo modemo ar telefono iki mobiliojo ryšio bazinės stoties (antenos) bei prie vienos bazinės stoties prisijungusių vartotojų skaičiaus. Jei esate patalpose, svarbu ir pastatų konstrukcijos – sienų storis, stogo danga. Todėl rūsyje arba pastate su itin storomis sienomis (pvz., senamiesčiuose), ryšio signalas gali būti silpnas.

4. Kas yra MEZON internetas?

MEZON – tai neribotų duomenų internetas, suteikiantis laisvę naršyti, atrasti, pažinti ir dalintis juo, kad ir kur bebūtumėte! Namuose, biure ar už jų ribų MEZON taps Jūsų nepamainomu draugu. Naudokitės kokybišku bei saugiu interneto ryšiu visame MEZON ryšio tinkle.

5. Kaip užsisakyti MEZON internetą?

Tapti MEZON klientu itin paprasta ir lengva. Neribotų duomenų interneto MEZON paslaugas galite užsisakyti užpildę elektroninę formą arba visuose MEZON klientų aptarnavimo salonuose ir partnerių prekybos vietose. MEZON prekybos vietų sąrašą rasite čia.

Jei užsakymą užregistravote internetu,
per vieną darbo dieną susisieksime Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu ir informuosime apie užsakymo vykdymo eigą.

Patikslinti užsakymą arba jį atšaukti galite paskambinę klientų aptarnavimo tel. 852161616 arba atvykę į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną.

6. Kokia įranga reikalinga norint naudotis MEZON internetu?

Norint naudotis MEZON internetu mieste Jums tereikia MEZON belaidžio ryšio įrangos ir tinkamo kompiuterio. Priklausomai nuo naudojamos įrangos MEZON internetu galite naudotis ir per išmanųjį telefoną ar planšetę.
Įdiegti MEZON modemą / ryšį galėsite greičiau nei per vieną minutę! Apie tai, kaip įdiegti MEZON modemą / ryšį, skaitykite vartotojo vadove, kuris buvo pateiktas kartu su įranga. Vartotojo vadovus ir tvarkykles kompiuteriui rasite čia.

Ryšio įranga MEZON internetui namie parenkama priklausomai nuo techninių galimybių ir įdiegimo sprendimų.

7. Kam galiu naudoti MEZON USB modemą?

MEZON USB modemas tinka tiek nešiojamiesiems, tiek stacionariems kompiuteriams, turintiems USB jungtį.

MEZON USB modemas nėra pririštas prie vieno kompiuterio, taigi naudotis MEZON internetu dažniausiai galima ir kitu - Jūsų draugo ar kolegos - kompiuteriu. Norint naudotis MEZON ryšiu iš kito kompiuterio Jums nereikės kaskart nustatinėti ryšio parametrų (pvz., IP adreso). MEZON USB tvarkyklės įdiegiamos keliais mygtukų spustelėjimais ir, vieną kartą jas įdiegę, tame kompiuteryje MEZON ryšiu galėsite naudotis bet kada.

8. Kur galiu rasti MEZON ryšio įrangos tvarkykles?

Ryšio įrangos tvarkykles rasite parsisiuntimų rubrikoje.

9. Ar galima maršruto parinktuvą MEZON YZI naudoti kaip įprastą USB modemą?

Galima. Įjunkite maršruto parinktuvą MEZON YZI į kompiuterio USB lizdą naudodami komplektacijoje esantį USB laidą ir palaukite, kol automatiškai bus įdiegta programinė įranga. Jeigu automatinis įdiegimas neprasideda savaime, perveskite įrenginį į diegimo režimą tris kartus trumpai spustelėdami MEZON YZI įjungimo mygtuką.

10. Kaip įdiegti MEZON ryšio įrenginį kompiuteryje su Windows 8/8.1 operacine sistema?

Norėdami MEZON ryšio įrenginiu naudotis kompiuteryje su Windows 8.0/8.1 operacine sistema, vadovaukitės žemiau pateikta instrukcija. 

11. Kokiam laikotarpiui suteikiama garantija ryšio įrangai?

Garantinis aptarnavimas suteikiamas 24 mėn. laikotarpiui nuo įrangos įsigijimo dienos.

12. Ar mano turimas įrenginys palaiko 4G LTE ryšį? Ar galiu naudoti savo turimą, ne MEZON, mobiliojo interneto (LTE) modemą?

Patikrinkite savo turimo įrenginio techninę specifikaciją, ar joje yra nurodyta, kad šis įrenginys yra pritaikytas dirbti TDD-LTE Band 40 dažnių juostoje (2300MHz~2400 MHz).

13. Ar SIM kortelė aktyvuota?

Įdėkite SIM kortelę į galinį įrenginį ir stebėkite ryšio identifikatorius (turi šviesti atitinkamos indikacinės lemputės). Taip pat tai visada galite sužinoti paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu ar užsukę į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių.

14. Ką daryti, jei nežinau ar pamiršau savo PIN/PUK kodą?

Tris kartus suvedę PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite). Taip pat, PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę Klientų aptarnavimo telefonu 85 216 16 16 ar užsukę į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną.
SVARBU: 10 kartų iš eilės klaidingai surinkus PUK kodą, SIM kortelė visiškai užblokuojama. Jei taip nutiktų, nuvykite į artimiausią MEZON klientų aptarnavimo saloną ir įsigykite naują SIM kortelę.

Įrangos valdymo tinklalapyje Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite tris kartus jį patvirtindami. Kortelė bus blokuojama ir Jūsų bus paprašyta suvesti PUK kodą bei dukart suvesti naują (Jūsų sugalvotą) PIN kodą. Svarbu tai, kad 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nepavyks.

15. Ką daryti praradus MEZON įrangą?

Nedelsdami skambinkite MEZON klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 216 16 16 ir praneškite apie įrangos praradimą bei pateikite prašymą sustabdyti paslaugų teikimą artimiausiame MEZON prekybos salone. Paslaugų teikimo sustabdymo mokestis 7,24 EUR. Paslauga gali būti sustabdyta iki 180 kalendorinių dienų.
Jeigu įranga atsirado, kreipkitės į MEZON prekybos saloną ir parašykite prašymą ją įjungti arba prašymą galite atsiųsti el. paštu apskaita@telecentras.lt arba faksu (8 5) 204 03 96.
Jei įranga neatsirado, MEZON prekybos salone galite įsigyti kitą už pilną kainą.
Atvykę į MEZON prekybos saloną turėkite asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

16. Naudojamas įrenginys pririštas prie kito tinklo. Kaip atrišti įrenginį, kad būtų galima naudotis MEZON ryšiu?

Kreipkitės į to tinklo operatorių – jis suteiks informaciją apie atrišimą.

17. Neveikia internetas. Ką daryti?

  • Patikrinkite, ar šviečia galinio įrenginio maitinimo indikatorius. Jei ne - įjunkite.
  • Paslaugos gali būti ribojamos dėl įsiskolinimo. Pasitikslinti galite MEZON savitarnoje (adresu savitarna.mezon.lt).
  • Galbūt neveikia interneto tinklalapis prie kurio jungiatės, pabandykite prisijungti prie kito.
  • Galiniai įrenginiai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite naudojamą ryšio įrenginį (priklausomai nuo įrangos modelio) mygtuku arba ištraukdami iš USB ar elektros lizdo. Jeigu Jūsų turimame įrenginyje yra įdėta SIM kortelė, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal (jeigu pas Jus buvo galima jas išimti ir tai padarėte) ir įjunkite galinį įrenginį.
  • Rekomenduojame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, vadovaujantis instrukcija bei programinę įrangą kompiuteriui/planšetei, telefonui.
  • Jei nešviečia ryšio identifikacinė lemputė, perkelkite įrenginį į tinkamą vietą, pvz.: prie lango, kad priimtumėte geresnį signalą ir bandykite vėl.
  • Patikrinkite ir įsitikinkite, kad esate pakankamai spartaus interneto ryšio zonoje.

18. Kaip įjungti/išjungti PIN kodo reikalavimo funkciją? Kaip pakeisti PIN kodą?

Prisijunkite prie įrangos valdymo puslapio. Eikite į viršutinio Meniu punktą “Nustatymai” ir iš kairėje pusėje esančio Meniu rinkitės >  Sauga >PIN kodo valdymas.

Norint įjungti PIN kodo reikalavimą, reikia įrašyti PIN kodą ir paspausti Taikyti.

Kai PIN kodo tikrinimas įjungtas, PIN kodą galima pakeisti arba išjungti. Norint išjungti, reikia suvesti PIN kodą ir paspausti Taikyti.

Norint pakeisti PIN kodą, reikia įrašyti seną PIN kodą ir du kartus naują bei paspausti Taikyti


19. Ką daryti sugedus MEZON įrangai?

Sugedus įrangai, kreipkitės į UAB „Mobiliųjų telefonų techninį centrą” (toliau – MTTC), gamintojų įgaliotą techninės priežiūros centrą, žemiau nurodytais kontaktais:

Vilnius: 
  • Algirdo g. 25, d.d. 8.00 – 18.00 val.  
  • Ozo g. 18 (p.c. OZAS, 2a., prieš „Prisma“ kasas), kiekvieną dieną 10.00 - 22.00 val. (sekmadieniai 10.00-21.00 val.) 

Kaunas: 
  • Kęstučio g. 24, d.d. 9.00 – 18.00 val. 
  • Savanorių pr. 206A (Topo centro parduotuvės patalpose), d.d. 10.00 - 19.00 val., pietų pertrauka 14.00 - 15.00.

Klaipėda: 
  • Taikos pr. 61 (PPC Akropolis, prie „Technorama“ parduotuvės), d.d. 10.00-19.00 val. pietų pertrauka 13.00-14.00. 
  • Taikos pr. 35 / Paryžiaus komunos g. 1, d.d. 9.00 – 18.00 val., pietų pertrauka nuo 13.00 iki 14.00.  

Šiauliai: 
  • Aido g. 8 (PLC „Akropolis“) „Topo centras“ patalpose. D.d. 10.00 – 19.00 val., pietų pertrauka nuo 14.00 iki 15.00. 

Panevėžys: 
  • Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas), tel. 8 45 515181, d.d. 9.00 – 19.00 val. šešt. 10.00 - 16.00 val. 

Alytus: 
  • S.Dariaus ir S.Girėno g. 6b (varlė.lt salonas), tel. 8-315-74900, d.d. 9.00-18.00, šešt. 9.00-13.00 

Marijampolė: 
  • Kauno g. 31 (varlė.lt salonas), tel. 8 679 74376, d.d. 9.00-17.00 val.

Jeigu Jūsų mieste nėra MTTC, įrangą atneškite į artimiausią MEZON saloną.

Sugedus MEZON interneto namie įrangai, skambinkite į MEZON Skambučių centrą telefonu (8 5) 216 16 16 ir registruokite gedimą.

20. Kur rasti prisijungimo prie belaidžio (Wi-Fi) interneto slaptažodį?

MEZON galinės įrangos belaidžio ryšio kanalas yra apsaugotas slaptažodžiu, kurį sužinosite perskaitę lipduką, priklijuotą ant maršrutizatoriaus korpuso.

21. Kaip pakeisti namų belaidžio (Wi-Fi) interneto slaptažodį ir kitus nustatymus?

Pasikeisti slaptažodį ir atlikti kitus nustatymus galite prisijungę prie interneto laidu ir atlikę nurodytus veiksmus turimos įrangos instrukcijoje.

22. Ką daryti, jeigu atsijunginėja WiFi interneto ryšys?

Wi-Fi ryšiui teikti naudojamas dažnio diapazonas yra padalintas į atskirus kanalus. Šių kanalų apkrovimas yra nevienodas – vieni kanalai yra labiau užimti nei kiti. Todėl tikėtina, kad pakeitus naudojamą kanalą į kitą, mažiau užimtą, jūsų naudojamo Wi-Fi ryšio kokybė pagerės.

Jeigu naudojatės YZI IMW-C920W maršrutizatoriumi, atlikite šiuos veiksmus.

Jeigu naudojatės CPE SWC 9200 Seowon maršrutizatoriumi, atlikte šiuos veiksmus.

Jeigu naudojatės 4G LTE įrenginiais MiFi E5573 arba CPE B315, atlikite šiuo veiksmus.

23. Kaip sužinoti, kur veikia MEZON?

Sužinoti, kur veikia MEZON, galite apsilankę skiltyje „Kur veikia“. Įvedę konkretų adresą, MEZON aprėpties žemėlapyje matysite, ar MEZON ryšys veikia Jus dominančioje vietovėje. Jeigu MEZON ryšys nurodytame taške dar neveikia, žemėlapyje atsiradusioje formoje galite palikti savo el. pašto adresą ir, kai tik ryšys nurodytu adresu atsiras, apie tai Jus informuosime el. paštu.

24. Ar MEZON galima naudotis užsienyje?

Interneto MEZON paslauga užsienyje kol kas nėra teikiama.


Užsiregistruok ir gausi specialius pasiūlymus


Vardas, Pavardė

Miestas

Telefonas

El. paštas

Užsiregistravę patvirtinate, kad duomenis pateikėte savo noru ir sutinkate, kad pateikti duomenys būtų saugomi ir tvarkomi elektroniniu būdu AB Lietuvos radijo ir televizijos centras sukurtoje duomenų bazėje. Tokie asmens duomenys yra naudojami tik AB Lietuvos radijo ir televizijos centras ir neplatinami jokioms trečiosioms šalims.